Standard Svensk standard · SS-ISO 23592:2021

Service excellence - Principer och modell (ISO 23592:2021, IDT)

Status: Gällande

Köp denna standard

Standard Svensk standard · SS-ISO 23592:2021

Service excellence - Principer och modell (ISO 23592:2021, IDT)
Prenumerera på standarden - Läs mer Dölj
Pris: 995 SEK
standard ikon pdf

PDF

Pris: 995 SEK
standard ikon

Papper

Pris: 1 592 SEK
standard ikon pdf + standard ikon

PDF + papper

Fler alternativ Färre alternativ
Omfattning
This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.
This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.

Ämnesområden

Tjänster allmänt (03.080.01) Ledningssystem för kvalitet (04.080)


Köp denna standard

Standard Svensk standard · SS-ISO 23592:2021

Service excellence - Principer och modell (ISO 23592:2021, IDT)
Prenumerera på standarden - Läs mer Dölj
Pris: 995 SEK
standard ikon pdf

PDF

Pris: 995 SEK
standard ikon

Papper

Pris: 1 592 SEK
standard ikon pdf + standard ikon

PDF + papper

Fler alternativ Färre alternativ

Produktinformation

Språk: Engelska

Framtagen av: Kvalitetsledning, SIS/TK 304

Internationell titel: Service excellence - Principles and model (ISO 23592:2021, IDT)

Artikelnummer: STD-80030226

Utgåva: 1

Fastställd: 2021-07-08

Antal sidor: 32