Standard Swedish standard · SS-EN ISO 18295-2:2017

Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017)

Status: Valid

Buy this standard

Standard Swedish standard · SS-EN ISO 18295-2:2017

Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017)
Subscribe on standards - Read more Dölj
Price: 875 SEK
standard ikon pdf

PDF

Price: 875 SEK
standard ikon

Paper

Price: 1 400 SEK
standard ikon pdf + standard ikon

PDF + paper

Show more Show less
Scope
I detta dokument anges kraven för verksamheter som använder tjänster från kundkontaktcenter (KKC).
Dokumentet syftar till att säkerställa att kundernas förväntningar uppfylls på ett kontinuerligt sätt genom
att KKC förses med lämpliga metoder och ledning som bidrar till att kraven i ISO 18295-1 efterlevs.
Detta dokument gäller för uppdragsgivare som använder sig av både interna och externa KKC, oberoende
av storlek, bransch och kanal (både inkommande och utgående).

Subjects

Services for consumers (03.080.30)


Buy this standard

Standard Swedish standard · SS-EN ISO 18295-2:2017

Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017)
Subscribe on standards - Read more Dölj
Price: 875 SEK
standard ikon pdf

PDF

Price: 875 SEK
standard ikon

Paper

Price: 1 400 SEK
standard ikon pdf + standard ikon

PDF + paper

Show more Show less

Product information

Language: Swedish

Written by: SIS - Tjänster och personlig säkerhet

International title:

Article no: STD-8029327

Edition: 1

Approved: 11/1/2017

No of pages: 20

Replaces: SS-EN 15838:2009